20 Aktualizacje strony internetowej do tłumaczenia pisemnego lub ustnego w 2020 r.

Nie jest tajemnicą, że obecność w Internecie jest istotnym elementem każdego biznesu. Twierdzę, że jeszcze ważniejsze dla profesjonalnych tłumaczy niezależnych jest posiadanie w dzisiejszych czasach dynamicznej strony internetowej.

Strona internetowa, jak często mówiłem, jest jak wirtualna mata powitalna dla potencjalnych klientów i znajome miejsce dla obecnych. Rozmawiam jednak z wieloma niezależnymi tłumaczami, których strony internetowe są niezwykle przestarzałe. Niektórzy powiedzieli mi nawet, że wstydzą się swoich obecnych stron internetowych i że unikają podawania linków potencjalnym klientom.

I choć zdaję sobie sprawę, że podjęcie się renowacji strony internetowej wydaje się być wielkim przedsięwzięciem, to najtrudniejsze jest zazwyczaj dopiero zaczynać. Przy dobrym procesie i odrobinie planowania, można aktualizować stronę internetową po trochu, dzięki czemu cały projekt jest o wiele mniej zniechęcający.

Nawet jeśli nie masz dużo czasu pomiędzy wszystkimi projektami klienta, które podejmujesz, a osobistymi zobowiązaniami, każdy niezależny tłumacz ustny i pisemny może zająć się tymi 20 aktualizacjami strony internetowej w ciągu zaledwie kilku minut dziennie. W ciągu kilku tygodni możesz mieć pod ręką ulepszoną stronę internetową - nie musisz jej całkowicie zmieniać, aby ulepszyć swoją grę online!

Ustaw scenę dla Solid First Impression

1) Zaktualizuj logo swojej firmy. Dla wielu tłumaczy pisemnych i ustnych, świeże logo daje im niewielki zastrzyk motywacji, który jest im potrzebny do zrobienia kolejnego kroku w aktualizacji strony internetowej. Jeśli Twoje logo wydaje się przestarzałe, lub jeśli po prostu swędzi Cię zmiana, skontaktuj się z kilkoma niezależnymi grafikami, aby uzyskać wycenę. Nawet jeśli nie masz pieniędzy na nowe logo w tej chwili, zrobienie kroku, aby dowiedzieć się o kosztach da Ci pojęcie, ile trzeba zaoszczędzić. Jeśli Twoje obecne logo nadal pasuje do marki, którą chcesz zaprezentować, upewnij się, że nie pojawi się na niektórych ekranach lub w dokumentach drukowanych w postaci rozmytej lub pikseli. Zauważyłem to raz przy poprzednim logo, które miałem i było to po prostu kwestia poproszenia grafika o dostosowanie go.

2) Upewnij się, że kolory na Twojej stronie odzwierciedlają Twoje logo i markę. Kolory przekazują znaczenie. Jeśli chodzi o Twoją profesjonalną markę, jak chcesz, aby klienci Cię postrzegali? Czy kolory na twojej stronie odzwierciedlają obraz, który chcesz przedstawić? Czy Twoje kolory uzupełniają się, czy może masz wrażenie, że mogą się trochę zmienić? Postaraj się trzymać palety kolorów, która jest zgodna z preferencjami Twojego idealnego klienta i Twoimi własnymi. Na początku może się to wydawać trudne do zrobienia, ale na pewno można znaleźć kompromis. Jeśli nie jesteś tego pewien, po prostu wybierz swoje główne kolory w oparciu o swoją markę i wiedz, że zawsze możesz wrócić na swoją stronę internetową później i zaktualizować wszystkie kolory uzupełniające, jak również.

3) Wykorzystaj białą przestrzeń na swoją korzyść. Mimo, że wykorzystanie białej przestrzeni staje się coraz bardziej powszechne, nadal jest to często pomijany element projektu. Czy kiedykolwiek odwiedziłeś stronę internetową, która miała zbyt dużo bałaganu wizualnego? Biała przestrzeń, nazywana również "negatywną przestrzenią", nie powinna być mylona ze zmarnowaną przestrzenią. Zamiast tego jest to sposób, aby poprowadzić oko czytelnika od jednego elementu witryny do drugiego. Zwiększa to również czytelność Twojej strony internetowej. Sprawdź, jak nasza koleżanka Veronika Demichelis wykorzystuje białą przestrzeń, aby poprowadzić oko czytelnika z jednego elementu na swojej stronie głównej do drugiego. Nadal używa dużo tekstu do przekazania swojej wiadomości, ale to nie jest przytłaczające!

4) Zaktualizuj układ swojej strony głównej. Układ naszych stron internetowych będzie miał duży wpływ na to, czy odwiedzający naszą stronę będą chcieli przeczytać to, co im udostępniamy. Czy kiedykolwiek odwiedziłeś stronę internetową, na której było tyle tekstu, że nawet nie wiedziałeś od czego zacząć?

My wszyscy wiemy.

Zanim napiszesz za dużo, zastanów się nad tym. Zanotuj, co jest najważniejsze dla Twoich idealnych klientów, aby wiedzieć:

  • Kim jesteś

  • Jak możesz pomóc im pokonać wyzwania i osiągnąć ich cele?

  • Dlaczego jesteś właściwą osobą do tej pracy

To jest to!

Jednym z układów, który szczególnie mi się podoba, a który klienci uważają za łatwy do wizualnej nawigacji, jest wzór Z. Ten układ pozwala na prowadzenie odwiedzających stronę od jednej części treści do drugiej w formie wzorca Z. Odwiedzający stronę będą wiedzieli, co czytać i gdzie szukać dalej, ponieważ celowo umieścili w nim obrazy i tekst, aby pokazać im drogę.

5) Przetestuj różne wielkości czcionek, kolory i kontrast. Wybór czcionki może wydawać się małą rzeczą, ale kiedy weźmiesz pod uwagę te małe (ale ważne!) szczegóły, możesz lepiej zrozumieć, dlaczego niektóre strony są łatwiejsze do czytania niż inne. Jeśli klienci mają trudności z czytaniem zawartości Twojej strony, ponieważ czcionka jest zbyt mała lub jej ciężar jest zbyt lekki, mogą z łatwością kliknąć na stronę, która jest łatwiejsza do przeczytania.

A kto tego chce?

Poświęć trochę czasu na przemyślenie swoich czcionek, kolorów czcionek, a nawet kontrastu kolorów czcionek na tle obrazów tła i koloru Twojej strony. Gdy ułatwisz odwiedzającym Twoją stronę korzystanie z Twoich treści, zwiększysz szanse, że będą się oni dłużej trzymać w pobliżu!

6) Używaj obrazów, które podobają się Twojemu idealnemu klientowi. Jeśli chodzi o to, jakie obrazy wybrać dla Twojej strony, może być trudno wiedzieć, co będzie wyglądać najlepiej. Kluczem jest przekazanie swoim klientom , że jesteś dla nich właściwym wyborem.

Więc, jak wybrać właściwe zdjęcia, aby to przekazać?

Cóż, po pierwsze, musisz zrozumieć swoich idealnych klientów. Poświęć trochę czasu, aby utworzyć idealny profil klienta, a przekonasz się, że można łatwiej zmniejszyć liczbę wyborów, które musisz zrobić. Jeśli twoja baza klientów to przede wszystkim bezpośredni klienci z branży lotniczej, wybierz np. zdjęcia, które pokazują, że rozumiesz ich branżę i że jesteś profesjonalistą, z którym chciałbyś współpracować. Oh! I nie zapomnij umieścić na swojej stronie About profesjonalnego headshot'a z siebie. Każdy lubi widzieć, z kim pracuje!

7) Skróć swoją kopię. Wiem. Jestem Wordy. A co z tobą?

Ale chodzi o to, że... klienci nie chcą przeszukiwać dużej ilości kopii, żeby znaleźć to, czego szukają.

Zamiast tego, zrób kopię zwięzłą i po prostu powiedz im najważniejsze szczegóły. Zachowaj resztę na rozmowę telefoniczną lub e-mail, gdy będą pytać o twoje usługi. W miarę możliwości używaj wypunktowanych list (na przykład na stronie Usługi), a akapity powinny być krótkie i ostre. Zapracowani klienci muszą szybko dotrzeć do celu, więc zrób im przysługę, podając tylko najważniejsze informacje.

8) Używaj atrakcyjnych i chwytliwych nagłówków. Siła nagłówków jest bardzo niedoceniana.

Czy wiesz, że nagłówki mają ogromną siłę SEO?

Zgadza się. Używając słów kluczowych i zwrotów w nagłówkach, zwiększasz szanse, że Twoi idealni klienci znajdą Cię online. Nagłówki są również ważnym wizualnym aspektem Twojej strony. Kiedy używasz atrakcyjnych nagłówków, które wyskakują na stronie, odwiedzający stronę będą zwracać uwagę!

9) Aktualizuj linki na swojej stronie internetowej. Nie lubisz natknąć się na uszkodzone linki lub 404 błędne strony, prawda? Cóż, twoi klienci też nie lubią.

Istnieje wiele badań, aby pokazać, że gdy odwiedzający witrynę natkną się na zepsute linki lub 404 strony błędu, po prostu kliknij na innej stronie.

Nie pozwól, aby to się stało.

Zaplanuj dwa razy w roku, kiedy przechodzisz przez stronę internetową i przetestuj wszystkie linki (zarówno w menu nawigacyjnym, jak i w hiperłączach tekstowych), aby upewnić się, że nadal działają. Zaktualizuj wszystkie strony i linki, które nie są już istotne i użyteczne, i sprawdź, czy ten mały skok z twojej listy.

Zbuduj zaufanie do swojej zawartości

10) Zbierzcie i podzielcie się świadectwami! Referencje są przeoczonym narzędziem marketingowym. W dzisiejszych czasach, sprawdzanie opinii klientów i proszenie o referencje jest powszechną praktyką. Tak więc, skoro nie ma jeszcze aplikacji do sprawdzania tłumaczeń pisemnych i ustnych opinii klientów, dlaczego nie dać swoim potencjalnym klientom znać, jak bardzo Twoi obecni klienci lubią z Tobą pracować?

Poświęć trochę czasu na zebranie kilku referencji klientów rocznie, a wkrótce będziesz miał kilka doświadczeń z pierwszej ręki, którymi możesz się podzielić w ramach swojej strategii marketingowej online. Kluczem jest posiadanie różnorodnych referencje, którymi można się dzielić!

11) Zrób bardziej kreatywną stronę informacyjną. Zastanów się, co Twoi klienci naprawdę chcą wiedzieć, kiedy natkną się na Twoją stronę. Czy jest to miejsce, w którym zdobyłeś swoje stopnie naukowe, czy też dlaczego kochasz określony język?

Podczas gdy te są ładne szczegóły dla przyjaznej rozmowy, nie są one naprawdę to, czego klienci szukają, kiedy wyląduje na swojej stronie internetowej.

Zamiast tego, wykorzystać najlepsze nieruchomości na swojej stronie internetowej, aby podzielić się tym, co odróżnia Cię od innych tłumaczy i co czyni Cię solidnym partnerem do tłumaczenia lub tłumaczenia ustnego dla klienta.

  • Dlaczego jesteś ekspertem w swojej dziedzinie (dziedzinach) specjalizacji?

  • Jakie przeszkody pomagasz klientom pokonać?

Podziel się tą informacją o sobie, ale opracuj ją w taki sposób, aby pokazać, jak służysz swoim klientom, dodając im więcej wartości, niż nawet myśleli, że jest to możliwe. Podzieliłem się kilkoma wskazówkami, jak to zrobić.

Mówiąc o wartości...

12) Wspomnij o wartości, którą podajesz, i zostaw wycenę na przyszłą rozmowę. Zbyt często widzę tłumaczy, którzy wspominają, że oferują konkurencyjne lub rozsądne ceny. I choć może się to wydawać sposobem na zahaczenie klienta od samego początku, to w rzeczywistości podsuwa klientowi pomysł, że może z Tobą negocjować, jeśli uważa, że Twoje ceny są zbyt wysokie.

Zamiast tego, wspomnieć o wartości, którą zapewniasz swoim klientom i pracy, którą wykonują.

Dlaczego jesteś dla nich najlepszym wyborem, aby mogli osiągnąć swoje cele?

Kiedy używasz swojej strony internetowej do dzielenia się swoją wartością, a nie ceną, masz możliwość kształtowania rozmowy z nowymi klientami i przyciągania właściwych dla siebie.

13) Zrób swoją kopię w sposób, który buduje zaufanie. Ludzie lubią pracować z tymi, których znają, lubią i ufają. I choć Twoi potencjalni klienci mogą jeszcze Cię nie znać, z pewnością mogą się o Tobie wiele nauczyć z tego, co udostępniasz na swojej stronie internetowej. Tak więc, niech Twoja osobowość świeci w Twojej kopii, aby mogli zacząć zdobywać zaufanie do swojej pracy, zanim kiedykolwiek podpisze się na kropkowanej linii.

14) Podaj link do swoich powiązań zawodowych i organizacji. Kiedy należysz do stowarzyszenia zawodowego, wysyłasz potencjalnym klientom sygnał, że zależy ci na wykonywanej pracy i że jesteś gotów poświęcić czas na rozwój zawodowy w swojej dziedzinie.

Dzieląc się swoimi powiązaniami z renomowanymi organizacjami, dodajemy kolejny poziom zaufania do relacji klient-dostawca.

Zamiast po prostu nazywać stowarzyszenia, do których należysz, pokazuj ich logo (oczywiście za zgodą) z dumą i łącz je bezpośrednio z ich stronami domowymi. Punkty bonusowe są przyznawane za powiązanie logo z profilem katalogowym/listą na stronach stowarzyszeń!

15) Niech ludzie zobaczą prawdziwego ciebie. Nie każdy chce podać swoje zdjęcie na swojej stronie internetowej.

Rozumiem to.

Ale nie wolisz zobaczyć, z kim robisz interesy?

Cóż, tak samo jak twoi klienci.

Wiosna na zestaw profesjonalnych headshotów, i wybrać swój ulubiony, aby dodać do swojego domu, O, i / lub Kontakt strony internetowej. Ponownie, ludzie lubią robić interesy z tymi, których znają, lubią, i zaufanie. Dając swoim klientom wyobrażenie o tym, z kim pracują, poznają Cię jako przyszłego partnera!

Zrób kilka łatwych usprawnień SEO

16) Nazwij zdjęcia na swojej stronie internetowej. Czy wiesz, że zdjęcia, których używasz, mogą pomóc w kierowaniu ruchu na Twoją stronę internetową? Cóż, nie same obrazy, same w sobie, ale z pewnością ich nazwy.

To prawda! Jeśli po prostu wgrasz zdjęcie na swoją stronę internetową, nie biorąc pod uwagę związanej z nim nazwy pliku, możesz pozostawić kilka punktów SEO na stole.

Obrazy to świetny sposób, aby podpiąć Twoje słowa kluczowe (terminy wyszukiwania, których potencjalni klienci mogą użyć, aby znaleźć kogoś, kto świadczy Twoje usługi) przy bardzo niewielkim nakładzie pracy. Tak więc, sprawdź zdjęcia na swojej stronie internetowej i upewnij się, że nazwy plików opisują w jakiś sposób Twoje usługi.

Zamiast obrazka z nazwą pliku "IMG1953.jpg", wybierz coś w rodzaju "Hiszpańsko-angielsko-mechaniczno- inżynieryjno-translator.jpg.".

Zrób to dla reszty zdjęć na swojej stronie internetowej, a ten mały tweak może prowadzić swojego kolejnego klienta w dół dziury królika internetowego i prosto na swoją stronę internetową.

17) Aktualizuj swoje adresy URL. Jeśli chodzi o adresy URL twojej strony internetowej, możesz zdobywać punkty brownie używając słów kluczowych, które wiesz, że twoi potencjalni klienci użyliby w wyszukiwaniu online.

Jednakże, ważne jest, aby wiedzieć, gdzie umieścić te słowa kluczowe.

Część adresu URL, która przychodzi po ".com/" jest nazywana wtyczką. Wiem... to dziwne słowo, ale po prostu zrób to.

Jest to część adresu URL, którą możesz zaktualizować, aby opisać usługi, które świadczysz i z czym klient może znaleźć na stronie, z którą dany adres URL jest związany. Unikaj używania takich adresów URL:

www.thisisanexample.com/?p=abc.

i zamiast tego, tworzyć takie adresy URL:

www.thisisanexample.com/medical-translator-technical-devices-expert

W ten sposób możesz skorzystać z możliwości wyszukiwania adresów URL poprzez strategiczne włączenie słów, które wiesz, że ktoś może umieścić w wyszukiwarce podczas poszukiwania usług, które dostarczasz.

18) Zaktualizuj opis swojej strony i opis strony do SEO. Każda strona Twojej witryny powinna pozwolić Ci na umieszczenie opisu tej strony na odwrocie. Ważne jest, aby umieścić naprawdę solidne opisy głównych stron witryny, jak również wszelkich postów w blogu, stron portfolio, itp.

Dlaczego to ma znaczenie?

Ponieważ im lepsze opisy, tym większe prawdopodobieństwo, że ludzie będą klikać! Te meta-opisy, jak je nazywamy, są tym, co pojawia się pod Twoim adresem URL w wynikach wyszukiwania. Pomyśl o wszystkim, czego kiedykolwiek szukałeś w Google. Istnieje opis tuż pod stronami lub stron, które pojawiają się po naciśnięciu przycisku "Szukaj", prawda? To są meta-opisy i to one informują wyszukiwarki o treści na Twojej stronie. Upewnij się, że Twój opis jest zwięzły i dokładny dla Twoich stron.

19) Zdobądź wysokiej jakości backlinki do swojej strony. Linki zwrotne są kolejnym często pomijanym, ale ważnym czynnikiem, jeśli chodzi o sposób, w jaki Twoja strona jest "widziana" przez wyszukiwarki. Są to linki, które istnieją w innych miejscach w sieci i prowadzą z powrotem na Twoją stronę internetową.

Kluczem jest, aby upewnić się, że są one wysokiej jakości linki, co oznacza, że pochodzą one z renomowanych stron internetowych, takich jak profesjonalny katalog, artykuł napisałeś do wysoko cenionej publikacji lub nawet postu na blogu, który napisałeś jako gość na cudzym blogu.

Pomyśl trochę poza ramką, i dobrze wykorzystać backlinki! Jeśli okaże się, że którykolwiek z linków prowadzących do Twojej strony internetowej są uszkodzone, poświęć czas na uprzejmą prośbę, aby zostały one naprawione poprzez dostarczenie osobie lub publikacji odpowiedniego linku. Strony, które posiadają wysokiej jakości linki zwrotne, są uznawane przez wyszukiwarki za posiadające wyższą jakość treści.

20) Zweryfikuj swoją stronę i poproś o indeksowanie jej przez Google! Ta ostatnia wskazówka jest dwuczęściowa.

W rzeczywistości, zaryzykowałbym stwierdzenie, że większość freelancerów w ogóle nie robi tego kroku. Nie miałem tego najdłużej i zdałem sobie sprawę, że brakuje mi w rezultacie naprawdę wartościowych informacji i ruchu w sieci od potencjalnych klientów.

Zarejestruj się w Google Console i sprawdź swoją stronę internetową. Dzięki temu Google będzie wiedział, że jesteś właścicielem swojej strony internetowej, dzięki czemu będziesz mógł zacząć otrzymywać dane z wyszukiwarki Google i działać na podstawie informacji, które Google zbiera o tym, jak odwiedzający znajdują i wykorzystują Twoją stronę.

Po zweryfikowaniu Twojej strony poproś o indeksowanie Twojej strony przez Google. Jest to szczególnie ważne, jeśli niedawno zaktualizowałeś/aś swoją stronę internetową lub stworzyłeś/aś nową. Oczywiście, jeśli nigdy nie zrobiłeś tego kroku, a Twoja treść nie jest nowa, nadal proponuję, aby Google zaindeksował Twoją witrynę.

Dlaczego? Ponieważ w zasadzie dajesz Google znać, że masz wartościowe informacje do zindeksowania, aby więcej osób mogło je znaleźć w wyszukiwarkach. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, dlaczego jest to ważne, Neil Patel akcji naprawdę doskonały post blog wszystko o tym , dlaczego to jest tak ważne, aby zaindeksować swoją stronę internetową.

Mam nadzieję, że możesz poświęcić trochę czasu w tym roku, aby znokautować te aktualizacje krok po kroku. Jeśli planujesz pracować nad nimi tylko przez kilka minut dziennie, będziesz dobrze na drodze do poczucia się mniej przytłoczony przez swoją stronę internetową. Na pewno poczujesz się bardziej dumny ze swojej obecności w Internecie, wiedząc, że podjąłeś kilka kluczowych kroków, aby odwieźć więcej właściwych klientów na swoją stronę i przywitać ich ciepłym powitaniem, gdy tylko tam wylądują.

A ty chcesz wiedzieć, co jest najlepsze? Z czasem, należy zacząć widzieć ruch na swojej stronie internetowej wzrost i usłyszeć od większej liczby potencjalnych klientów, którzy znaleźli cię poprzez wyszukiwanie online!

Kategorie:

Autor

Zespół tlumaczymyangielski.pl