Studium przypadku: Nagradzany system opieki zdrowotnej zapewnia wielojęzyczną komunikację na żądanie.
Bryan Health to zarządzany przez Nebraskę, niekomercyjny system opieki zdrowotnej, który troszczy się o pacjentów, kształci przyszłych pracowników służby zdrowia, motywuje społeczność za pomocą programów fitness i zdrowotnych oraz współpracuje w celu ciągłego doskonalenia sposobu, w jaki służą oni mieszkańcom Nebraski.
Posiadają oni wielokrotnie nagradzaną sieć lekarzy, szpitali i świadczeniodawców, którzy zapewniają najwyższą jakość opieki i najbardziej zaawansowane, skuteczne leczenie dla tych, którym służą w całym regionie.
Bryan Health zatrudnia ponad 5 000 wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy świadczą wysokiej jakości usługi w zakresie opieki, edukacji, wellness i rehabilitacji.
Działając szybko w czasie pandemii COVID19 , Bryan Health stworzył klinikę testową w swoim kampusie Bryan LifePointe. Do kliniki przychodzili pacjenci z ograniczoną znajomością języka angielskiego, z potrzebą uzyskania informacji związanych z procedurami COVID 19 w języku hiszpańskim, wietnamskim i arabskim. Potrzebowali partnera, który będzie w stanie nie tylko dokładnie i wyraźnie przetłumaczyć dokumenty na te języki, ale także będzie w stanie obsługiwać różne formaty, w celu korzystania z treści w formie cyfrowej i drukowanej. Ponadto treść była potrzebna w trybie pilnym, ponieważ zmiany następują szybko w kontekście pandemii.
Rezultat: Idea połączyła zespół głównych tłumaczy i redaktorów oraz zespół wydawców komputerów stacjonarnych, a także zespół kopii zapasowych, aby zapewnić ciągłość tłumaczeń, umożliwiając pacjentom otrzymanie komunikacji w ich języku w ciągu zaledwie 5 godzin.