Wesołych Świąt w sieci: wzrost w sezonowym handlu elektronicznym
Oczekuje się, że w grudniu tego roku brytyjscy konsumenci wydadzą w internecie 13 miliardów funtów w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie, ponieważ sprzedaż detaliczna w internecie nadal odnotowuje wzrost: o 16% w 2013 r.
Cyber Monday (1 grudnia), pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, kiedy to tradycyjnie amerykańscy klienci rozpoczynają zakupy świąteczne, został przyjęty na całym świecie, a sprzedawcy internetowi wykorzystują ten termin marketingowy do zwiększenia sprzedaży przedświątecznej. W tym roku 1 na 3 konsumentów spodziewa się, że większość swoich zakupów zrobi właśnie w tym dniu - więc przygotuj się!
Ale co z zagraniczną sprzedażą i eksportem? Jeśli prowadzisz sprzedaż internetową, dlaczego miałbyś ograniczać się do sprzedaży krajowej, skoro konsumenci na całym świecie również robią świąteczne zakupy? Cóż, wiele firm jest gotowych eksportować brytyjskie Boże Narodzenie do zagranicznych brzegów, a nie tylko nazwy High Street, małe podmioty gospodarcze są zbyt. Przewiduje się, że w te święta Brytyjczycy wyeksportują na eBayu przedmioty warte 153 mln funtów!
Istnieje wiele możliwości dostępnych dla sprzedawców internetowych, i po prostu wystarczająco dużo czasu, aby dostać się do konfiguracji dla międzynarodowego Bożego Narodzenia!
5 wskazówek dotyczących sprzedaży Bożego Narodzenia za granicą
- Znajdź międzynarodową platformę: Jeśli czas jest krótki, rozważ użycie zewnętrznej platformy, takiej jak eBay, Etsy, Amazon, Venda itp. do sprzedaży za pośrednictwem. Te witryny rynkowe dadzą Ci natychmiastową globalną publiczność, jedną, która zajęłaby czas, aby zbudować siebie. Mimo to, klienci zagraniczni nadal mogą znaleźć Twoją stronę, więc upewnij się, że podajesz jasne informacje na temat międzynarodowej dostawy i płatności również tam.
- Płatności: Paypal, Worldpay, Sage Pay, Google Wallet itp. mogą zarządzać płatnościami z zagranicznych kont. Niektóre systemy wymagają miesięcznego abonamentu, inne pobierają opłatę od każdej transakcji. Odwiedź ich strony internetowe, aby porównać ich stawki i znaleźć najlepszą ofertę dla swojej firmy.
- Dostawa międzynarodowa: Wszystkie główne firmy pocztowe będą wysyłać za granicę; musisz tylko zapewnić konkurencyjne stawki i szybką dostawę: 3-5 dni w UE, 10-14 dni reszta świata. Upewnij się również, że wiesz kiedy jest ostatni dzień wysyłania przesyłek międzynarodowych, aby mieć pewność, że paczki dotrą na czas przed Bożym Narodzeniem.
- Promuj swoją ofertę międzynarodową: Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż zagraniczną z własnej strony internetowej, musisz odpowiednio wypromować swoją firmę. W dłuższej perspektywie można rozważyć tłumaczenie i lokalizację strony internetowej, ponieważ ludzie wolą kupować najpierw na lokalnych stronach. Jeśli nie jesteś jeszcze na to gotowy, to koniecznie zaznacz na swojej stronie, że wysyłasz przesyłki za granicę. Należy również przekazać tę wiadomość w innych kanałach marketingowych: mediach społecznościowych, reklamach internetowych, materiałach drukowanych itp.
- Mów w ich języku: Chociaż możesz nie mieć wielojęzycznej strony internetowej, nadal istnieją sposoby, aby spersonalizować swoje usługi i przejść tę dodatkową milę dla swoich międzynarodowych klientów. Przeprowadź kampanię e-mailową promującą dostawy świąteczne w językach, którymi posługują się Twoje listy mailingowe. Udostępnij tłumaczenia na stronach poświęconych dostawom w swojej witrynie. Możesz także przetłumaczyć na języki, w których najprawdopodobniej będziesz potrzebować kartek z podziękowaniami dla klientów za zakupy.
Do Świąt Bożego Narodzenia pozostało już tylko kilka tygodni, więc jeśli chcesz skorzystać z międzynarodowego handlu sezonowego, musisz się sprężyć. Jest jednak mnóstwo czasu, aby przygotować się na Boże Narodzenie 2015!
Dla firm e-commerce, które chcą rozwijać się na rynkach zagranicznych, ważne jest, aby zrozumieć nowe rynki, które są skierowane: nie tylko praktyczne aspekty wysyłki za granicę, ale także kultury, języka i demografii regionu planują sprzedawać do. UKTI posiada różne zasoby, aby pomóc w praktycznych aspektach, a Comtec posiada doświadczenie, aby pomóc w języku i kulturze.
Jeśli potrzebują Państwo wsparcia w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej za granicą, prosimy o kontakt pod adresem info@comtectranslations.com lub telefonicznie pod numerem + 44 (0) 1926 335 681.